Intrebari Frecvente

Cum comand?

Ce trebuie facut pentru a lansa o comanda in cadrul magazinului nostru virtual? Adaugarea produselor in cos: se face prin selectarea produsului in functie de cod, iar ulterior apasarea butonului “Adauga in cos” prezent in dreptul fiecarui tabel, dupa selectia codului. Cosul de cumparaturi este practic o grupare a produselor pe care doriti sa le comandati. Aceasta grupare permite calcularea totalului comenzii. Acest pas este un centralizator al comenzii in care sunt prezentate modalitatea de plata si livrare alese la pasii anteriori, produsele din cos si datele de facturare si livrare. In cazul in care totul este asa cum doriti puteti plasa comanda. Dupa plasarea comenzii veti fi contactat telefonic de un consultant pentru confirmarea comenzii, apoi livrarea se va face conform optiunilor alese.

Unde livrati?

Oriunde in tara! Tehnovest Automatizari livreaza cu masina proprie in jurul judetului Timis si este responsabila de conditiile de transport ale produselor, dar totodata livrarile se pot face oriunde in tara prin intermediul firmelor de curierat.

 

Ce metode de plata acceptati?

Deocamdata, modalitatile de plata acceptate sunt numerar, in showroom, ramburs odata cu livrarea coletului sau cu ordin de plata prin banca inainte de livrare.

 

Care este taxa de livrare?

In conditii normale, taxele de livrare sunt calculate de catre firma de curierat, in functie de greutatea si volumul coletului / coletelor, dar pentru comenzi mai mari de 450 de Lei, transportul este gratuit.

 

Se pot returna produsele?

La receptionarea comenzii, clientii au obligatia de a verifica produsele din punct de vedere al calitatii, al integritatii si al pretului, avand posibilitatea de a refuza produsele necorespunzatoare. Valoarea acestora va fi scazuta din valoarea totala a facturii sau produsele respective vor fi inlocuite. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.